Hipp hipp hurra!

För Johanna på hennes födelsedag!




Ja, jag lever. Trots att det var granitsvart igår.
Snö, sol och ett seminarie som inte gick åt skogen gjorde mig lite ljusare i sinnet. Jag har börjat komma in i den nya gruppen, jag sa som vanligt det självklara som alla pratade runt. Det kanske är en bra egenskap? I'm a hell of a sammanfattare. Till och med herr Läskig nickade engagerat när jag lade min replik, och jag fick igång honom totalt (även om det inte alls är svårt).

Det blev en tupplur, den första på ganska länge faktiskt, också. Det behövdes, men jag har en känsla av att fler behövs.

Ikväll blir det nog ännu en kopp överbliven glögg (glöögen heter Blooooossaaaaaa), lite tjockisprogram, OCH! Som utlovat sedan länge, en historia om mina andra två babes, två pojkar som ligger mig varmare om hjärtat än några andra.
Jag ska bara, först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0