Äh va fan...

Jag kan lika gärna skriva en gång till idag. Trots att jag har nada zero zipp att skriva, egentligen.
Det mest upppiggande (det kan väl ändå aldrig stavas med tre P?) var att träffa fröken Vit bara sådär, utanför mina gamla kvarter.
Någon gång, när inspirationsandan ligger på, ska jag lägga ut hennes recept på den kalori- och chokladspäckade Måndagstårtan hon hade med sig en grå oktoberdag och bjöd oss på. Mmmm...

Men inte idag.
Jag är...tom. Som vanligt? Jag som vill ha en massa ord att spilla ut!

För övrigt har katterna åkt. Ledsamt.

Bröderna Bros för någon lägenhet sen.


Jag tror att jag kan vara beroende av The Office (DEN ENGELSKA VERSIONEN SÅKLART!). Jag tror bestämt att jag rodnar varje gång David Brent yttrar sig. 

Äh va fan. Nu räcker det.
God natt och sov gott och allt det där.

Och kom ihåg, ta inte för många sömntabletter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0