Skottagen = friardagen

Jajemänsan!
Så, ska jag drop the question i morgon tro?
Nog vore det lattjo, men konsekvenserna blir dyra fröstås...

Mamma är min bakir och fixar jättemassa ränta på lägenhetspengarna. Hon får dem alltså tillbaka, bara för att om en sisiådär tre år ge dem till mig igen. Antagligen. Om inte ICA går i konkurs. (Haha! Som om, jag har sett Netto och det är nog ingen risk...)

Livet är bättre, jag har vant mig vid håret, men det kittlar fortfarande obehagligt mycket i halsen. Hua. Tror jag ska noskapina lite mer innan det blir en tur till Högis. (Högskolan alltså, tyvärr.)

 Så försöker jag oxå få till mitt hår... Resultatet? Sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0