Mittemellan

Sitter på den ena Skolan. Har varit nere på skolan hela dagen.
Visst är eleverna de raraste som finns, men tjena vad högljudda de är! Huvudvärk efter tio minuter med den första klassen, sen bara fortsatte det.
Och hur sträng ska jag vara innan det är jag som är Läraren? Jag är rätt soft i största allmänhet så jag har svårt att gå in i rollen innan det är helt dags.
Men nu är det snart dags. Jag laddar för fullt med planeringar hit och dit, och en del läsning. Har mina förhoppningar på bokrean, men jag tror nog att mina älskade Litteraturhistorieböcker tar mig långt.

Hey-oh, listen what I say-oh...
Vissa låtar måste dö i kommersialismen innan jag kan ta dem till mig.
 
Nu ska jag visst till Det Stora Lugnet och snurra och hälsa på herr TT. Mycket spännande, indeed.
Och på tal om det, nu har jag mitt betyg i Engelska. VG bidde det. HAHA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0