Mer bröllop åt folket!

Alltså, mer bröllop åt mig. Det är så roligt att jag skulle kunna gå på bröllop vareviga helg! Jag kanske ska sadla om och bli en sådan däringa bröllops krossare?

Pernilla och Markus bröllop var helt galet fint och tjusigt och roligt! Bruden var strålande, både i kyrkan och på dansgolvet.
 En glad brud dansar loss

Maten var galet god, så där värmande vintrigt som behövdes efter snöfallet utanför kyrkan.

Nygifta! 

Jag och C underhöll oss kungligt nästan, jag fick till och med ett hedersuppdrag som involverade mycket vit bröllopskjol och en mycket trång toalett.
Inget gick speciellt mycket sönder, men en av brudtärnorna (som jag hängde med på damernas ett tag) spillde lite rödvin över sig efter att ha börjat firandet.

Det bästa var såklart vickningen efter mycket dans och några drinkar (mycket white wedding blev det!).

 En hungirg liten tärna

Jag och C försökte faktiskt kasta oss in i valsen, men det slutade med att jag förde, så då gick v till baren istället och inväntade discodansen.
Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig...  

Vi lallade hotellåt ganska tidigt, om man jämför med en viss kusins bröllop, men kände att inte var någon idé att stanna efter brudparets hemgång till den beryktade Natten.
Just nu är de på väg till Hawaii, nygifta och lyckliga, och vi är otroligt stolta att ha varit med på deras Dag!

     


Någon som tänkte gänga sig snart? Jag kommer gärna! Jag kan till och med hålla tal.
Hör av Er om det tränger på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0