Inlägg for the asking

Efter en ensam liten fråga därute i bloggvärlden (som herr C säger håller på att dö, det hoppas jag verkligen inte; jag ÄLSKAR att snoka runt i andra människors tankar!) tänkte jag göra en lite så kallad reality-check uppdatering:

Jag...
...är för till fället frisk men magontet hälsar på ibland.
...är lite orolig för att min handledare L ska tro att jag har tio veckors lektionsplanering för två klasser klar på måndag, för det har jag då rakt inte.
...längtar otroligt mycket till den korta Romresan som dyker upp i mars.
...tycker att det ska bli väldigt mysigt att bara hänga med den vuxna delen (plus den yngstaste biten, så att säga) av släkten i helgen, även om världens två sötaste kusiner fattas.
...tycker att jag och herr C ska fira att jag klarar min pedbellertvåellervaddetnuheter (som jag allstå är änna lite nervös över) med att åka till älskade Edinburgh. Som jag saknar den staden!
...är inne i en ganska asocial period just nu, även om Erikorna verkar lovande och en viss fröken Vit ska förhöras över en efterlängtad fika imorn.
...är shoppingsugen till max och inhandlade idag helt onödigt en söt klänning a la städrock.
...är rätt orolig i största allmänhet just nu och önskar att det fanns ännu mer tid till att sova och än mer tid till koncentration.
...har en ny diskbalja (äntligen!) och önskar mig mest av allt snygga diskhandskar på Alla Hjärtans Dag (blink blink).

...tycker att det här blev en väldigt tråkig bloggning, som dessutom är ganska självupptagen, men även väldigt renande för själen.
...misstänker att jag återkommer med något mer matnyttigt antingen före eller efter Grey's, som ikväll självfallet medför en stor hink popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0