Disco!

Jag pratade med en god vän, som för en gångs skull får vara anonym, och han berättade att han just kommit hem från ett Discopass på gymmet. Jag har svårt att se honom utföra någon form av aerobics överhuvudtaget, så jag blev ganska ställd och var tvungen att fråga what on earth det är?! Jo förstår ni, det är när man som kille bara tränar bicepos, triceps och bröstpartiet, "för det är ju det man behöver 01.45 en lördagskväll på krogen". Those were his exact words, om jag kommer ihåg rätt. Jag skrattade nästan så jag grät, men sen komm såklart frågan till mig; vad tränar tjejer när de gör ett Discopass? Ben? Rumpa? Hm. Vännen, fortfarande anonym, sa att det inte behövs, för "de får ju ragg ändå".
Kanske är det sant, kanske inte. Det är i alla fall en skojig indikator på hur landet engentligen ligger i ett samhälle som detta.

För övrigt var det även väldigt roligt när Klas (Måns) drack en patients kiss idag i julkalendern. Han dolde misstaget fint genom att gurgla och analysera kisset ,och därmed sjukdomen, och säga att patienten hade ryggskott.
På ett visst kontor i en viss stad skrattades det så att glasögon måste torkas och ben korsas, så roligt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0