Dagen då allt går galet?

Kanske är det min egen privata fredag den 13e idag. Vem vet. Så känns det i alla fall. Jag skulle vara dukitg och tvätta grytlappar (jaja jag vet, mycket tantigt) och självklart slutade det med halv översvämning i badrummet. Dessutom är jag toktrött, såklart, som alltid.
Eller kanske är det veckan då allt går galet? I så fall kör jag en gammaldags veckoräkning, för jag tror banne mig det började igår. Jag hittade då rakt inget spännande på julmarkanden, och sedan fick jag en allmän tjurckock, mycket opassande.
Eller också är det bara allmän stress. Det kanske ger sig när allt är klart och förberett.

Nu måste jag slita mig från Harry Potter i iPoden och återgå till Harry Potter på pappret.


Kommentarer
Postat av: Therese

Det var duktigt att du tänkte tvätta grytlappar tycker jag! Tänkte på det tidigare inlägget om Hipp! Hipp!- killarna som favoriter och hittade denna - ett potentiellt "Dagens"-klipp? :)



http://www.youtube.com/watch?v=SOZ8Jv-ZZeg

2008-12-08 @ 12:08:09
Postat av: Tant nummer två

ja herregud, tvätta grytlappar...det är ju ett projekt så väl som något annat tantprojekt. Själv har jag tantdammat och tantpyntat lägenheten istället för att otanta mig och skriva essay. Dumt? Ja. Roligt? Definitivt.

2008-12-08 @ 23:11:04
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0