Äsch

Jag är en väldigt lättdistraherad fröken. Ibland tror jag att jag har koncentrationssvårigheter, inga stora, men några små som ploppar fram ibland sådär. Typ när herr C pratar med mig och jag gör nåt annat, då kan jag få en lätt koncentrationsrubbning. Eller som nu, när jag skulle skriva ett långt, bra inlägg om Christina Augilera vs. Britney Spears med anledning av att alla verkar tokhylla Brittan bara för att hon gråtit ut i TV de senaste helgerna, hittar jag istället en kommentar från tjusiga fröken T som gav upphov till ett helt eget litet inlägg. Det var ju inte alls det jag skulle skriva om!
 Här kommer en förkortad text utifrån min grundidé:
 Jag är inget fan av fröken Spears; visst, jag gillar hennes allra första låt tokmycket och tycker att den är underbar mycket för att den gett upphov till så många roliga covers (t.ex. har mitt favvo band, skotska Travis, gjort en urbra variant med autentiska skratt!). Nej, måste jag välja lägger jag mina kort på fröken Augiliera. Henne har jag diggat sedan Genie in the bottle-dagarna (nåja, nästan), och älskat sedan lady Marmalade, Dirrty (trots läskig vidoe) och Fighter. Hon är skitball, och har mycket nsyggare hår än skalliga fröken BS. Dessutom är hon inte lika klantig med sitt kid som fröken BS med sina.
Kolla bara in tjejen!:



Lady Marmalade - Christina A och en massa andra donnas.

Vem vet, jag kanske återkommer angående ämnet, men just nu får det räcka. Njut av MYCKET Moulin Rouge-hår tills dess. Lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0