Åhå

Idag är allt lite bra, lite dåligt. Eller mycket bra, mycket dålig, helt beroende på hur man ser det.
Jag fick tillbaka essayn, mycket läskiga pilar och frågetecken och listor. Hur ska jag lyckas reda ut detta?
Jag fick besked om bostad i Wolverhampton idag. Och igår köpte jag biljetter. Som det ser ut nu anländer jag den 19e till kära gamla England, och flyttar in i korridoren (undrar just på en skala hur läskig och sunkig den är...) den 20e. Det är snart! Men allt är klart, det finns i princip inget mer kvar att ordna, så det känns ganska bra.
Men trots att jag egentligen är supeglad och allt det där är jag nervös för essayn. Idag får den vila, faktiskt, och imorgon ska jag försöka reda ut allt. Önska mig lycka till...

För övrigt har jag totalt glömt bort att lyssna på jullåtar, allt jag hör är herr Henriksson som läser Harry Potter. Mmmmmmys.

Kommentarer
Postat av: Toffs

relax, take it eeeeeasy! Tänk på att Freddan inte är allvetande... du är ju skitduktig ju! Tänk på Emma/Emelie/Emil som inte ens har skrivit ett ord...:-)

2008-12-09 @ 20:16:48
URL: http://gilgamesh.blogg.se/
Postat av: Toffs

haha ja, märkte du inte det?? jag försökte hänga med men det var ju totalt omöjligt...

2008-12-10 @ 10:48:30
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0