Jag rear ut min själ, allt ska bort

Egentligen är jag inget bob hund-fan, jag bara spontanälskar några låtar, men nog sjutton är de där grabbarna ena riktiga hejare på att komma på albumtitlar och dylikt?!

Idag är den första riktiga dagen p min termin, i tisdags vara bara helt onödig uppvärmning. Hoppas hösten fortsätter i samma lugna, sköna tempo. En timmer hit och en timme dit, så att jag hinner ångesta övere vad sjutton jag ska ha på mig egentligen...

För övrigt: ska alla ha barn? Min favvomodebloggerska Cilla B är tydligen på tjocken nu. Det är i och för sig bara en, men efter fröken Es påminnelse om att Fille minsann vill ha (normala) kusiner känner jag mig stressad. Kanske är det därför jag ser barn överallt.
Men innan det blir några kussar gjorda ska jag då åka till herr C bästa stad, så han kan se fotboll ofta. I alla fall hoppas vi att det blir så. Tills dess får Fille klara sig ensam.

Nu måste jag välja kläder...
Suck, jag är verkligen ingen modebloggare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0