Åsåvilljapassapåohälsa...

Jag är ännu ett steg närmare att bli den tjej jag vill vara; jag har just klippt mitt eget hår. Visserligen var det bara luggen, men den var så himla lång att den faktiskt nästan tillhörde kategorin "hår". Det var liksom svårt att se vart den egentligen började och vart den egentligen tog vägen och slutade. Nu syns den igen.

Och så vill jag passa på att hälsa till min gode vän stronge herr R som just nu har gått tre dagar på Polishögskolan! Vad jag har hört så går det finemang. Det ska firas med...popcorn! (Här i Dalarna alltså, inte i el Stockholmo där han ju är.)

Och så vill jag tacka herr C, som helt ovetandes lånar ut sin älskarinna till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0