Tvåårsmiddag

Igår, någon vecka eller kanske två eller kanske någon månad tillochmed försent, åt vi vår tvåårsmiddag.
Mest för att stilige herr C skulle få gå ut och äta av en anledning. Tydligen är det för långt kvar tills hans glupska och lätt alkoholiserade bossar kommer och hälsar på nästa gång.
Jaja! Vi var i alla fall ute och åt.
Mycket gott.
Himmelskt till och med!
Mmmmmm...mat...

Idag fortsatte firandet med Madicken, mat och kanske en efterrätt.
Jag hedrar Astrid och lyssnar just nu bara på barnmusik. Mycket Karlsson blir det...  (Och eftersom att jag har tröttnat på de ekologiska ringsignalerna ska jag nu vissal mig frm genom telefonjungeln. Inte selectaringsingla, herr Mora och jag insåg inte alls nyttan av en sådan. Tyvärr?)

Madicken, Madicken, pilutta dej pilutta dej!

Pilutta er, nu tar jag helg på allvar!
(Men en typisk studenthelg med plugg varvat med tröstsprit ((tacka gud för att det är sprit och inte majja, som vi diskuterade idag)), sådeså!)

Kommentarer
Postat av: Viika

Snubblade in på din blogg och tänkte önska dig en trevlig kväll på samma gång :)

2008-04-25 @ 20:43:10
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0