On the road again

Snart på väg!
En timme av rättande och tänkande och matlagning delight.
En halvtimme ätande och kanske diskande om andan faller på.
Lite promenad till le Högskol.
Två timmar seminarie, följt av rast och sedan en timme seminarie.
Sen.
Sen drar vi! Eriksson på taket följer med efter lite mer än halva, fram tills dess är det bara jag och alla mina vårlåtar.

Och, kära fröken A! Då förstår mig precis! Trots att jag i min upprördhet över världens se-igenom-fingrarna-när-det-passar-alltså-när-det-är-massa-pengar-för-oss-att-tjäna låter som att jag tycker att det är okej att den kinesiska regeringen sysslar med censur, diktatur och andra taskigheter (det gör jag verkligen inte! fy på dem!), så förstår du mig. Precis. Som handen i handsken.
Det, mina vänner, känns tryggt!

Vi ses efter helgens eskapader.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, gör det! Din blogg är också mycket underhållande, den känns väldigt "du" och är väldigt intressant att läsa :) Speciellt om tankarna kring Kina och jag håller med dig, varför bara utsätta dem för press inför OS? Men det känns väldigt "världsligt" på något sätt, folk orkar bara engagera sig ibland och inför OS känns säkert lättare än att göra det under en längre tid. Men oh well, nog skrivet om saken kanske. Hoppas att du får en riktigt bra helg & så får vi se hur allt utvecklas i framtiden ;)

2008-04-11 @ 14:13:43
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com
Postat av: tilda

gillar din blogg ! :D
mkt bra skrivna saker =)

2008-04-14 @ 21:27:18
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0