Back in the days

Just nu är bloggen ute på äventyr i stora vida världen, på vift från tallhöjden. Den, och jag med den, har begtt sig till tallstigen, där allt började en gång i tiden.
Här satt jag framför en gammal obärbar dator och tyckte att msn var fantastiskt. Det var många inlägg, konverasationer och klick sen.

Pappa fyller och jag jobbar, därför är vi "hemma". Imorgon får vi träffa stumpan och tokfrans, det blir mycket , mycket skojigt och säkert ganska intensivt.



Precis innan jag åkte med tåget neråt upptäckte jag den grundläggande skillnaden mellan elever och lärare. Lärare skyndar på stegen, medan elever tar så små och låååångsaaaamma kliv som möjligt för att på sitt lilla vis påskynda och förkorta skoldagen.
Jag tillhör de tidigare nu. Det känns tryggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0