Om...

...jag pluggar lite nu får jag köpa en ny tröja sen.

...jag orkar ska jag träna jätteduktigt sen (om inte annat så ska jag i alla fall träna).

...jag gör grammatiken nu slipper jag den ju lite i morgon.

...allt går som det ska så blir det någon slags Sammankomst i helgen.

...inte om fanns kanske jag inte skulle sitta här, och hitta på sysslor för att hålla mig ifrån världens alla krav.


Sweet Jesus vad många krav jag har på mig!
Tur jag har min sång, trots att herr C för tillfället har lämnat mig. Farväl Jupiter adjö jag måste gå!

image2




                                                                                                                                     



Lars. (Bild snodd från
hans myspace.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0