Kvällens sista update

Eftersom jag själv är ett stort fan av bloggar som uppdateras ofta, och för att jag är ensam ikväll (och fröken A inte varit på msn på heeela dagen), så skriver (bloggar!) jag härmed ännu en gång ikväll.
Det blev lite Du är vad du äter, vilket ju inte är speciellt spännande, pyttelite Idol, och så några avsnitt av Männen.
I DO love my men. De som kom på ideen till denna serie är ju genialiska! You gotta love them!

Därför:
Utdrag:
- Enjoy fifth grade kid, you're obviosluy gonna stay there a while.

- Wait, you blame your mom for everything.   - That's different. My mom's Satan.

- What's vension?  - Deer.   -What?  - Deer.  - What?  - Deer. D-E-E-R.  - What? W-H-A-T?

- Hey Jake, have you ever eaten snails?  - Yeah sure.  - I mean, in a restaurant.  - Oh, no.


Hujedamej vad bra!
(Kan man säga Hujedamej om något bra? A Lindgren kanske hade haft svar. Hon hade nog samtyckt. Jag tror hon var sådan, snäll och påhittig.)
Men jag lovar! Det är inte bara Männen som är hysteriskt roliga, Kvinnan (Mamman, för tydlighetens skull) är också väldigt upplyftande:
- Well, go get mommy's bra!

Nu ska jag sova. Ensam. Upp tidigt imorn. Kanske. Kanske promenad, sådär hurtigt innan frukost. Det kan fungera.

God natt.  Sov gott och dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0