Till L

Hej L!
Min trognaste internetvän.
Det är ensamt utan dig!
Trots att vi sällan lyckas vara nära varandra på riktigt så är du ju alltid där.
På msn. Här. Och där. Och ibland, via telenätet. Men nu har jag ju inte ens ditt nummer!
Sorgligt.

Just nu gratissurfar jag. Jag lånar någon annans internet, kanske utan att han/hon/den/det vet om det.
Eller också vet hanhondendet allt jag gör nu.
Whatever.
En endaste hälsning till L kan jag väl få skicka?
Fröken A får ingen, för henne träffar jag imorgon.
Lunch med fröken A, det är lycka det.

Om detta var min dator och mitt internet skulle ni få se en mycket vacker liten bild på en väldigt vacker liten L. Men det är det inte, så ni kan väl tänka er den istället?
Hoppas det går bra i Malmö! Du kommer att äga! (So to speak...)

Nu är det bäst jag slutar. Jag blir änna lite paranoid här. Jag fick ändå ur mig det viktigaste.
Och, om den lite nötiga intrenetägaren fortsätter såhär kan ni (ni få! lyckliga! utvalda!) få se mitt nya place snart. Kul va?

Puss & sådär. Nu blire american international relations i väntan på att min C ska komma hemma från Pistagen.
Sleep tight.



Extra varm kram till herr R. Som vanligt.
Och Willy Wonka, som är på Sicilien nu. We absolutley love/hate him.
Och till min mamma. För att hon är bäst.

C får en bamsekram när han kommer hem.
För en gångs skulle känner jag mig harmonisk.
Kanske är det för flytet, flytten, eller kanske är det beroende på internetoberoende. Nej tvi vale! me looooce my blogg. Och youtube. Och facebook. Och alla andras bloggar. Och ne.se. Och...

Kommentarer
Postat av: Fröken L

Va har du inte mitt nummer?! då vet du det är ju bara å fråga fröken A:) trodde du hade det...för jag har ju ditt!
Ja jag hoppas Malmö blir bra känns himla kul men nervöst!!! :) Hoppas snart erat internet börjar fungera! Kram kram

2007-10-24 @ 08:08:47
URL: http://www.nogg.se/lindajansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0