Tant Glömsk

Det snöade idag.
Det sa jag visst inte?
Men det var så lite att jag knappt vet om det gills. Mamma trodde vi hade flera meter snö, bara för att de hade fått nåra flingor.
Om det bara vore så väl!
Men, ett steg närmare den riktiga snön, den som ska stanna här med mig. För visst ska det snöa tre gånger och sedan ligger det kvar? Eller måste det snöa och stanna kvar tre (två?) gånger, sedan ligger den kvar?
Nåväl. Jag och de kinesiska brudarna fick se snö idag i alla fall.

I can die (fall asleep räcker i och för sig) happy.

Kommentarer
Postat av: Linda Jansson

hej hej! nej det blir inte betner för mig heller, men som sagt jag har helgen full i alla fall. föräldrarna kommer och hälsar på i morgon och så fördelsedagsfest. sen borde jag ha pluggat också men det lär nog få vänta till måndag.. då blir det panik ångest plugga! men men.
ja hopps vi ses snart å kan hitta på något, känns som det var länge sen. Oj det här blev också typ ett mejl nästan hehe!
Kram på dig!

2007-10-12 @ 08:06:41
URL: http://www.nogg.se/lindajansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0