Less.

Jaha, här har man gjort sig till och faktiskt gjort som tanten sa och översatt en gammal tenta. Men finns svaret någonstans? Nej då! Dokumentet med "ett förslag" på översättning går ju inte alls att öppna. Pissigt.
Så nu lessna jag, och täkte skriva av mig lite istället.
Mycket trevligare!
(Hinner nog med en snabb repa plugg igen innan herr C och jag drar ner till Gnällbältet.)

Fast. Så många tankar har jag nog inte. Känns som de trängs och slåss något så överjävligt idag, huvudet bultar trots två stora julkoppar lagom starkt kaffe...

Jul ja.
Jag längtar som ett fån. Då är allt roligt över, men samtidigt har jag så mycket roligt kvar då. Det blir praktik i vår, spännande, läskigt, nervöst som fan, och alldeles....alldeles underbart! (Hoppas jag hrm...)
Det bästa med årets jul är kanske ändå att vår släkt är tillbaka på rätt antal människor. Mormor for ju upp till morfar och Claes precis innan jul, Alfred likaså, men i år har vi lilla Elsa. Det blir nog mysigt. Undrar vem som kommer få flest paket i år? Jag gissar på den som förstår minst av hela julhysterin.
Hon kommer till Mamma Muus släktkalajs i helgen, så då får alla vara med och dra i henne på en gång. Det blir nog spännande för alla parter tror jag.


I huvudet just nu:
  Just keep swimming, just keep swimming, just keep swimming swimming swimming... (Finding Nemo)
  Hur bra min nya telefon egentligen är. Den slår nog alla bajs SE med hästlängder! Om dne bara ville komma nån gång...
  Att jag inte får glömma kameran! Många, många dagar sedan jag tog kort.

Nu:
  Facebook. Kolla hur fröken S's tenta egentligen gick.
Sen:
  Plugga, hämta tvätt, packa. Ungefär i den ordningen.

TCHÜSS!

 
Jag hetsälskar den där första bilden på henne. Vilken söt alien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0