Jajemänsan!

Jodå, men visst serru! Jag lyckades ta ett beslut, hör och häpna!
Denna image10 (500w x 344h) bidde det till slut. Egentligen för dyr, men men, jag håller tummarna på att den är allt jag vill ha och behöver, då är det ingen fara.

Både jag och C är helt slut efter mini-flytten, så han sover redan, och jag ska bara diska sen ska jag också sova.
Och inatt blir det inga röda piratdrömmar!
Kanske drömmer jag om något mysigt, som disk, kanske om något trevligt moment (som att klara Tentan...).

I mogron, go vänner, är det kanelbullens dag, so go on! Treat yourself! Det ska jag, Och jag ska dra med Willy Wonka och Karin i fallet. Skulle nog få lätt sällskap av fröken A, men hon är tyvärr out of town då. Den...vinkajan.

Cliffhangers are the best, faktiskt! Se bara på Grey's. Oh my god...

Och. Jag vet. Det heter man må säga, inget annat.
Nog om detta!
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0